Sista dagen,


Idag har vi avslutning i skolan. Vi ska vara där kl 17 för att få betyg osv. Efter det ska vi ut och äta med klassen och lärarna! Det ska bli kul.

Imorgon är jag helt ledig och tänkte tvätta och städa lite. Det har blivit lite åsidosatt nu under provveckan och slutet i skolan. Det har inte blivit mycket städat sen Sötmosen fyllde år. Men nu får man ta tag i det!

Sen på lördag ska jag jobba! That´s right. Jag har fått jobb på ett Spa här i mina hemtrakter. Jag är jätteglad för det, men samtidigt supernervös. =) Kan inte riktigt koppla av, men det ordnar sig! Jag kan ju inte misslyckas fruktansvärt mycket. Då borde jag nog tänka om.

Nästa vecka ska sötmosen iväg på jobb hela veckan, så jag är ensam större delen av tiden. Det kan vara skönt, men jag kommer sakna honom mycket! Det är ett utmärkt tillfälle att träffa kompisar, fixa med företaget och ta hand om mig själv.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Men herregud, jag glömde ju fråga hur det gick på intervjun men jag ser ju nu att det gick bra. GRATTIS!!!!!! så roligt, och så sjukt nice att få jobb direkt efter skolan =) KRAM KRAM KRAM KRAM



(Micke blev också jätteglad när han hörde)

2010-03-05 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0