Dagens:


Dagens tillstånd: Förkyld, ont i halsen, stressad, men har ändå koll på läget.
Dagens måste: Plugga ännu mer än jag redan gjort (massor), träffa Mona!
Dagens klädsel: T-tröja och mysbyxor, stickade strumpor med fleece.
Dagens beroende: Ibumetin eftersom jag är sjuk, annars mat av samma anledning. 
Dagens inspiration: Bloggar med frillor jag kan använda till provet.
Dagens önskan: Att jag blev frisk så fort som möjligt.
Dagens längtan: Efter sambon.
Dagens blogg: Det är nog alltid Lindas sminkblogg, vilken inspiration det är!
Dagens roligaste: Parodi på TikTok-låten på youtube.
Dagens låt: F*ck you - Lily Allen, den får mig på bra humör just nu.
Dagens textrad: ´Couse we hate what you do and we hate your whole crew, so please don´t stay in touch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0