Pysselshopping,



Som de flesta vet så brukar jag scrappa med Milla och för ca en vecka sedan drömde jag t o m om det och fick jättemycket inspiration när jag vaknade, så när jag ändå var i Malmö på jobb, så köpte jag lite saker. Jag beställde också lite på nätet.





Papper från Pnaduro och Matton.



Stämplar från Panduro och the greeting farm, som jag är så jäkla nöjd med.




Ögon från Panduro.





Blommor från Panduro.


Det var allt jag ville säga denna gången. Jag har handlat mer innan, men nu är det blandat med allt annat jag äger, så jag orkar inte leta upp vad det var. =)

Jag tänkte ha en scrapdag nästa helg här hemma, vet inte riktigt vilken dag än, men är ni sugna på att komma och ta med er era scrapsaker, så hör av er =)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Ooooooh,vilka fina saker, dom med ugglan och rådjuret verkar ju alldeles fanstastiska. Jag längtar tills på lördag! Går omkring och funderar på vad jag ska pyssla, ska iaf åka på panduro och köpa stämpelpennor i pastellfärger till inbjudningarna, men jag vill på matton också. Suck, mitt pysselbegär tar aldrig slut.

2010-04-06 @ 22:19:50
Postat av: C

Mysigt att ha en liten hobby att pyssla med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0